Maria Victoria Mas

  • Xarxes socials i web
  • https://twitter.com/mariavmas
  • https://www.linkedin.com/in/mariavictoriamas/
  • https://scholar.google.com/citations?user=GDylyTgAAAAJ&hl=en&oi=ao
  • https://www.researchgate.net/profile/Maria-Victoria-Mas
  • https://orcid.org/0000-0001-5107-0226
  • https://portalrecerca.csuc.cat/orcid/0000-0001-5107-0226
  • Curriculum
  • Doctora en comunicació i professora lectora a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Des del 2009, desenvolupa tasques de docència i recerca sobre mitjans digitals, audiències, desinformació i educació mediàtica. Ha estat investigadora becada per la Charlemagne Prize Academy (Alemanya) i per la Red Leonardo de la Fundació BBVA, per dur a terme projectes relacionats amb aquestes temàtiques. També ha rebut la beca José Castillejos del Ministeri d’Educació i la beca de mobilitat de la Societat Barcelonesa d’Amics del País, que li han permès ser investigadora visitant al Center for Media Engagement de la University of Texas at Austin (EUA) i a la Loughborough University (Regne Unit). Amb una trajectòria que combina recerca, transferència i pràctica professional en periodisme, centra la seva mirada a entendre com les persones interactuen amb els mitjans i com fomentar una ciutadania crítica i preparada davant dels reptes comunicatius actuals.
  • Projectes o programes vinculats amb l'educació mediàtica en què participa
  •  Aprendizaje mediático durante la crisis del Covid-19 en España: claves para la eficacia de los verificadores en la lucha contra la desinformación
  • https://www.redleonardo.es/beneficiario/maria-victoria-mas/
  • The role of public news media corporations in building Europe’s democracy: fighting audience polarization, fake news and disinformation
  • https://www.charlemagneprizeacademy.com/en/fellowship/our-fellows
  • Investigadora de los proyectos I+D coordinados por la Universidad de Navarra y la Universidad de Santiago de Compostela, concedidos por el Ministerio de Economía y Competitividad : "Cibermedios nativos digitales en España" (DIGINATIVEMEDIA I y II)
Maria Victoria-Mas

AI Website Generator